Teater, teater, och teater.

Alla dagar sen jul ungefär, minus nyårsafton, har jag tillbringat i en teaterlokal. Det är därför jag inte varit så flitig med uppdateringar det senaste... Det har verkligen varit fullt upp. Men imorgon smäller det. Då måste allt sitta. Det är en slutsåld premiär och det kommer bli galet roligt! Men nervöst.. Men det ska det väl vara.. :)

Ni som missar den imorgon, ni får två nya chanser 16 och 17 januari. Tur för er! :D

Och alla min levnads dagar... ska bli skönt att det blir lite lugnare efter imorgon. Men den 7de åker jag och Erik till Irland och hälsar på Bella! Och när jag kommer hem börjar skolan och sen är det mer teater, bland annat så ska jag spela barnteater för sammanlagt 400 ungar. Sa jag lugnare? Jag tar tillbaka det...

Önska mig lycka till och tänk på mig imorgon och håll tummarna för att jag iallafall kommer ihåg en del av det jag ska säga!

Ge en kommentar
Postat av: Johanna

kommer gå jätte bra!

2010-01-05 @ 09:46:18

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0