The end.



Ja, det var alltså detta som hänt.
Mina föräldrar ska skilja sig och flytta isär. Igen.

Jag förstår dem och är på inget sätt arg på dem, men det är jobbigt.. Jag vill inte gå igenom det här en gång till. När jag flyttat själv vill jag kunna komma hem och känna mig trygg och hemma, nu kommer jag behöva välja vilket "hemma" jag ska välja, det är inte samma grej..

En skön sak är ju i alla fall att de inte bråkar, de är vänner. Det är bra. Men ändå är inget bra..

Något roligare.
Jag har idag varit och lärt mig hur man kör film på bion, så nu ska jag snart få börja jobba där på riktigt! En annan bra grej med det var att jag får betalt för de timmar jag var där idag och lärde mig, inte fy skam det! Nu kommer bara det jobbiga att jag måste börja prioritera. Jobb, 4-5 olika scoutgrejer, två teatergrupper, diverse graf/fotojobb, skola, student, liv (Hah! Som om det vore möjligt).

Det är bara att inse. Jag kommer aldrig hinna med allt.


Ge en kommentar
Postat av: simon

mycket jobb ingen vila, hoppas allt ordnar sig

2010-01-15 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0