För jag har tagit studenten




ÄNTLIGEN!


Studenten är avklarad och det blev en så sjukt bra dag. Både studentdagen och baldagen.

Det är faktiskt svårt att förklara hur glad jag blev för alla som kom. Speciellt för alla de kompisar som kom och grattade mig efteråt, hemma hos mig. Att vissa åkt från Göteborg, att några kom direkt ifrån Skåne och flera andra lyckats ta sig ut till mig ute i skogen, det var så himla snällt och jag blev så glad. Ifall jag inte visste det innan så vet jag nu att jag har VÄRLDENS bästa vänner.

TACK!


(Fler bilder kommer så småningom, men idag blir det bara bilder på en glad student.)

Ge en kommentar
Postat av: Torsten

Stort grattis, Annie!

2010-06-13 @ 18:37:04
Postat av: Johanna

Massa grattis! Det var bara kul att se dig igen! (inte för att jag åkte så långt, men ändå^^)

2010-06-14 @ 10:32:58
Postat av: Johan

Man har de vänner man förtjänar...

2010-06-15 @ 08:57:34

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0