Dreamhack.

Just nu är jag på Dreamhack och jag gillar't.

Hittills (jag har varit här sen igår, fredag) har jag fiskat med kabel, ostbågar och spik, untzat i untztältet, fått massage, pillat på min bild till kreativ-presentationerna (som faktiskt är min enda riktiga uppgift här..), fått naglarna målade i dh-färger (svart och orange..), hoppat hoppborg, dansat i laser och rök och kramat på Buffa, såklart.

Det enda jag egentligen inte gjort som jag kommer göra är att fota, så just nu blir det ett tråkigt inlägg utan bild, men jag lovar att det kommer, så att ni kanske förstår lite mer vad jag pratar om, ni stackare som aldrig varit här...

See ya!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0