Vänta vänligen.



Såhär snygg är jag idag. (Dagens outfitt ;P )


Det är lite roligt (eller tråkigt) att folk som ser mig med denna tröjan reagerar: "Oh, Dreamhack, haha.. otippat! Vad spelar du?" Fast det kan man väl iof förstå. Det är ju spelandet som syns mest. Det är dock ganska roligt hur förvånade folk blir när jag berättar att jag inte spelar något. Då låter de istället: " Eh.. ok.. vad gör du där dårå?" Och så får man börja förklara. Men jag klagar inte, jag pratar gärna om det :)

Här får ni f.ö. de tre flitigast använda orden av Outdoor-teamet:

1. Chillichill!
2. UNTZ UNTZ
3. Laaaaaaser!

Jag gillar´t!

Ge en kommentar
Postat av: wike

det står untz på mitt huvud! :D

2010-06-23 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0