Whaaat?



Oj, detta är inte ofta ni som kollar här får se:

En helt och hållet, 100% oredigerad bild.

Woaaa, bra va? Eller? Jag vet inte egentligen, den är ju inte speciellt rolig.. men jag gillade färgerna.

Bilden är ifrån helgen midsommarfirande. På fredagen var vi hos min mormor som har pool, galet mysigt tyckte jag att det var, hoppas de andra tycker det också! På lördagen grillade vi i Blombergs hamn, himla mysigt det också. En sak har jag dock kommit fram till i helgen. Spontan fotografering på människor är nog inte riktigt min grej.. Jag kan kanske ta djupa eller konstnärliga bilder, men jag lyckas aldrig fånga människor på samma sätt som tex Ulf lyckas med. Jag får väl träna kanske, eller acceptera att jag är bra på annat istället. Eller? :P

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0