Cool kille med solbrillor...

"Samhällsproblem och djupa tankar, eller foto, design, illustrationer, jobb, saker man lärt sig. Egentligen vad som så länge det inte är i stil med följande:

"Idag har jag haft tråkigt. Först tvättade jag. Sen gick jag och handlade. Såg en tant på stan. Det var kuligt.""

Bra Marcus! Vi förstod varandra och jag håller absolut med dig! Även om jag vet att det ibland blir lite sånt där tant-på-stan-snack.. Ska försöka bättra mig för egentligen tycker jag ju också att det är ungefär det löjligaste som finns.. :)



Här får ni en bild på världens coolaste (vad heter motsvarigheten till brudnäbb...?) kille på Stina och Robbans superfina bröllop för ett par år sedan! :)

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0