Kärlek och lycka.



Ursäkta den dåliga mobilbilden och min galna min, men jag kan inte hjälpa det..

I helgen var jag, Olivia och Caisa i Göteborg, sov på fint hotell och var på Kentkonsert. Det var... Det går inte att beskriva! Det var underbart! Vi stod precis vid staketet och skrek och hoppade som, ja.. galningar. Det var underbart. Det var kärlek och det var lycka, går nog inte att säga på något annat sätt. Helt otroligt att de bara blir bättre och bättre varenda gång jag ser dem, och det har jag ändå gjort 4-5 gånger nu.... :D

Fast den största anledningen till min lyckliga min på bilden är det jag har på armen.
Just det, ett svettband.
Men inte vilket svettband som helst.
JOCKES SVETTBAND!!!!

Han kastade det, vi tog det. Fast självklart kan vi inte säga att det bara tillhör en av oss, så vi får väl ha ett var-tredje-vecka-system eller något.... :D

Tack Olivia och Caisa för en galet bra helg!

Ge en kommentar
Postat av: fille

Avundsjuk

2010-03-28 @ 09:56:37

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0