Skrot och teater. Teaterskrot? Nejdå!

Jag tänker inte skriva något om melodifestivalen, (Förutom att Andreas Jonsson var bäst och att Timoteij var duktiga, grattis till er)

Så, nu tänker jag säga att imorgon (söndag) spelar Charlies teater Och Alla Min Levnads Dagar i Händene byggdegård. Ta er dit om ni kan! Fett värt det kan jag lova. Klockan 15.00 är det.

Hm.. vad ska jag bjuda på för bild idag?
Jag tycker det är spännande detta med att leta upp gamla bilder nu när jag inte orkar ta några nya, man hittar så många bilder man nästan glömt!




Det fick bli en bild ifrån förra årets fotomaraton. Den är helt oredigerad och temat vad "skrot". Jag har för mig att denna bild vann i sin kategori... :)

Ge en kommentar
Postat av: Malin

Cool bild!

Tänkte bara tipsa om att det just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna en 5 i 1 reflexskärm 110 cm! Behöver fler deltagare så vore roligt! :)

2010-03-14 @ 10:06:04
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: danishen

fan va snygg buss :D

2010-03-29 @ 13:27:17
URL: http://danishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0