Woh-yay, Yay!



Det glada vinnarlaget ifrån Woh-Yay!

Vi spelade volleyboll från kl 10 på kvällen till 6 på morgonen, sen åkte vi hem. Inget sovande där inte!
Men ärligt talat. Det är sånna här tillfällen som man kommer ihåg varför man är scout. Ni människor är ju helt underbara! Det låter kanske lite överdrivet, men jag gillar det. Det bästa är att det inte dröjer mer än en vecka innan jag träffar er igen !

Marcus sa att han ville att jag skulle skriva lite mer om samhällsproblem och mina djupa tankar om saker (om jag förstod dig rätt?) och eftersom jag vill att min fantastiska lilla blogg ska passa så många som möjligt, så ska jag göra det! Fast inte hela tiden, måste ju blanda lite :) Och den som väntar på nått gott... får hänga här. ^^

Så när jag vaknar till lite och får skrivlust, då kan ni vänta er långt fint inlägg. Kanske kommer det handla om en kvinna som tycker att män inte kan ta hand om barn, eller så handlar det kanske om skillnader mellan människor, finns det? Ni ska veta att jag funderar mycket och är väldigt intresserad av sånna här saker, så det kanske är lika bra att skriva om det också.

Ge en kommentar
Postat av: fille

Män ska inte ta hand om barn. Våra röster skrämmer dem.

2010-03-28 @ 09:53:59
Postat av: Johanna

vann ni? ^^

2010-03-28 @ 17:36:29
URL: http://yunomi.blogg.se/
Postat av: Marcus

Samhällsproblem och djupa tankar, eller foto, design, illustrationer, jobb, saker man lärt sig. Egentligen vad som så länge det inte är i stil med följande:



"Idag har jag haft tråkigt. Först tvättade jag. Sen gick jag och handlade. Såg en tant på stan. Det var kuligt."



Ok, det var kanske lite extremt... Men jag tyckte vi förstod varandra bra under woh-yay.



Roligt att ni kom! Ses på lördag!

2010-03-28 @ 22:19:41
URL: http://blog.ituniv.org
Postat av: Marcus

Glömde ju säga; överlag har ju dina inlägg redan hög kvalitet!

2010-03-28 @ 22:21:07
URL: http://blog.ituniv.org

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0