Bort med vintern!



VS.



Nu har jag bytt design, äntligen, BORT MED VINTERN!

Dessutom har jag gjort den bredare, för att visa upp bilder lite större.

Vad tycker ni, bättre eller sämre? :)

Ge en kommentar
Postat av: Louise

Bättre! Är ju praktiskt taget sommar :D

2010-05-30 @ 22:42:41
Postat av: Marcus

Äh, jag kanske är petig, men det vita ovanför headern är inte så snyggt. Egentligen tycker jag nog inte om bilden heller, blev lite rädd när en Annie stirrar ut mig det första som händer när man kommer in på sidan.



/Marcus (som noterar att han är en av få som går emot strömmen och tycker det är snyggt. Hoppas det är ok med kritik)

2010-05-30 @ 23:41:23
URL: http://blog.ituniv.org
Postat av: Johanna

Det är en fin bild, men jag tyckte den andra var snyggare som header.



Hur mår du? Har inte pratat med dig på evighetes evighet så blir lite nyfiken!

2010-05-31 @ 00:31:40
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0