Jag är taggad!

Jag tyckte bilden behövde justeras lite.. Dock gjorde jag det väldigt snabbt och inte speciellt bra, men ha överseende med det är ni snälla och säg vilken som är bäst. Högst upp är före, för er som inte gissade det :)




Billy Talent, Kent, Mando Diao, Robyn, The Ark, The Hives, Amanda Jensen, Donkeyboy, Johnossi, Kings of Convenience, Lasse Lindh, Markus Krunegård, Melissa Horn, Nationalteaterns Rockorkester, Thomas Di Leva, Fibes! Oh Fibes! och Kultiration
är bara några av de band jag kommer se på Peace and Love i sommar.

JAG LÄNGTAR!

Jag kommer se hälften av varje konsert genom en kameralins, men vad gör det ? Det kommer bli bäst!

Dessutom släppte de precis att Billy Talent kommer.... YES :D



Ge en kommentar
Postat av: simon

den övre är snyggast:)

2010-05-03 @ 21:29:01
Postat av: Marcus

Lite för mkt editering för min smak. Gillar övre bäst.

2010-05-04 @ 08:51:13
URL: http://blog.ituniv.org

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0