Jobba jobba.




Ännu en kväll på Mangos!

Själv tycker jag att jag blir bättre och bättre på det där med vimmelfotografering. Igår gjorde jag dock misstaget att inte fota i raw-format, vilket gjorde att redigeringen tog betydligt längre tid än vad det hade behövt....

Här hittar ni alla bilder, vissa är inte rätt dåliga, men andra är lite bättre. Tränar ju fortfarande och vill bli mycket bättre på det här. :)

Jag ska inom den närmta veckan (hoppas jag..) göra ett fotoprojekt, med modellfotografering, till ett skolprojekt.. Spännande? Jag hoppas det. Resultatet får ni se så snart det är klart. :)

Ge en kommentar
Postat av: Oscar Rreinhold

Spännande! Ska bli kul att se, du är grymt duktig! =)

2010-05-13 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0