Tick tack.

Nu bär det strax av hemåt Skara igen. Varit hemma i Göteborg i knappt ett dygn. Men, är det fest så är det!
Jag har inget intressant att skriva, så jag skriver inget mer.. Därför det varit lite dåligt med inlägg på sista tiden också, men har jag inget att skriva så blir det inget, för hur kul är det att läsa? (Eller titta på för den delen) Därför skulle jag aldrig klara av att vara "kändisbloggare". Jag vill inte ha pressen på mig att skriva nya roliga saker flera gånger per dag. Kanske också är p.g.a det de flesta stora bloggar inte är speciellt intressanta...

Ge en kommentar
Postat av: Voxar

Man kan inte få en 1440x900 på den här att ha som wallpaper ett tag? =)

2010-11-30 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0