Fotobok!



Lite sent uppdaterat här, men för ett par veckor sedan beställde jag och pappa en fotobok ifrån iPhoto, för att testa hur den blev.

Bara några dagar senare fick vi hem den, och den var jättefin! Kvalitén var kanske inte 100 (men nära nog!) på alla bilder, om man ska vara petig, men jag ska ju inte ha den till något annat än att titta i, och kanske visa upp någon gång då och då, och det duger den absolut till!

Man fick den i ett pappfodral, och själva boken hade ett extra omslag i papper, så som vissa böcker har, med samma bild som på framsidan. Det kändes väldigt exklusivt och snyggt!

Så det rekomenderar jag till er som har iPhoto! Det kostade visserligen lite, men det är värt det om man vill ha ett snyggt sätt att spara sina bilder på utan att behöva skriva ut dem och sätta in i album. Det skulle vara roligt att göra en om året för att summera det gångna året.. :D

Ge en kommentar
Postat av: frida blom

åhhhhåååå jag finns ju med i din fotobok såg jag^^ hihihii <3

2011-02-24 @ 20:59:06
Postat av: Caisa

och jaaaaag! bannemig! ;)

2011-02-24 @ 21:01:53
Postat av: Stina

ANNIE, vad är det för bild på på Simon och (ser så dåligt) är det jag?

2011-02-24 @ 23:41:10
Postat av: Annie

Frida, Caisa och Stina, ni är med allihop! Bra va :D



Och Stina, det är en bild på dig och simon ifrån Hoffmaestrospelningen på Mangos :)

2011-02-25 @ 12:01:21
URL: http://jinxiz.blogg.se/
Postat av: Stina

Men oj, aldrig sett?

2011-03-03 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0