En kväll på stan



Igår var jag och Sofia ute och drack vin.
Himla mysigt alltså. Det är nästan det jag gillar bäst med att bo i Göteborg, det är så lätt att vara spontan, och när man är det, så blir det ofta väldigt bra.

Nu ska jag springa iväg (eller gå lite långsamt i alla fall....) till lunch med Johan, sedan bär det av hemmåt Skara för att tillbringa helgen där med möten och firande av lillebror som fyllde 18 år igår!

Ge en kommentar
Postat av: Rania

jag vill också bo i göteborg! och översta bilden var sjukt fin/mysig :3

2011-03-10 @ 12:55:07
URL: http://raniaphoto.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag vet inte om jag godkänner att våra bröder fyller 18, men hälsa grattis till Einar! :D



Puss

2011-03-10 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0