Gamla bilder, del 1


I brist på nya bilder kommer ni nu ett par inlägg framöver få njuta av lite gamla bilder. Mestadels på mig, men även lite annat!

Jag har varit hemma i Skaraborg hela helgen, först på OPV (scoutgrej, man går ett par mil mitt i natten typ) sedan hos Jimmy, det har varit bra. Nu är jag tillbaka i Göteborg och ångesten över skolan har satt klorna i mig igen. Jag jagade bort den en liten stund genom att titta igenom många gamla bilder på min gamla bilddagbok.

Jag hittade bla. denna, som jag tycker om på något sätt. Jag tror det är ljuset i bilden jag gillar bäst, och den lilla reflektionen som är på min mun. Bilden är inte perfekt, men jag tycker den är fin. Dessutom får den mig att längta till sommaren!

Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0