Mobbingprojekt


Före                                                                                          Efter

Jag har en massa projekt på gång nu!
Jag ska göra fyra affischer och en logga, skoj, men det tar mycket tid!

Nu på förmiddagen har jag jobbat med denna. Det ska bli en affisch till Charlies Teater, de ska göra en föreställning som heter "Det enda i livet jag känner till" och handlar om mobbing. I helgen tog jag bilden, och nu har jag fixat lite med med. Efter att de målat Cornelis rygg kom jag och sa att det hade varit bättre om de skrivit namnet i rött, men då var det för sent, så det har jag fixat nu (älskade photoshop)! Jag är inte helt klar än, och mer text och loggor och sånt ska till, men vad tycker ni? Ser det lovande ut?

Ge en kommentar
Postat av: Martin

Hej!

Jag är inne på din blogg lite då och då (har den som bokmärke) och tittar. Vill bara säga att du är otroligt duktig fotograf och redigerare.

Jag är lite av ett fan. :D

Har du nått tips på hur jag kan utveckla mitt fotande/redigerande? Kurser?

2012-04-06 @ 09:58:08

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0