Vad är väl en bal på slottet...?




Det här är min älskade vän Louise när hon var på bal på Stanford, i USA.
Tufft? Ja. Jag är bara lite avundsjuk på hennes vecka som vad det låter som skulle passa ypperligt in i en disneyfilm. Men är det någon som är värd en sån grej så är det hon!

Bilden här på henne och Matt kunde jag inte låta bli att fixa med lite, och sedan visa upp här för att visa hur mycket det går att göra i photoshop egentligen. Jag har gjort deras ansikten fria från blänk, gjort dem mindre röda, suddat till bakgrunden, gjort ett "prinsesskimmer" över bilden, om ni förstår vad jag menar..? Samt lite andra saker, men vad tycker ni? Blev det bättre?

Ge en kommentar
Postat av: Alexandra

Jättefint Annie:)

Det blev super bra. Duktig du är

2011-03-02 @ 21:56:15
Postat av: Marcus

Absolut bättre! Hade vart snyggt att få bort blixt-skuggorna bakom Lousie och Matt. Eventuellt tonat ner färgerna lite för mkt, gillar den blåa klänningen.

2011-03-03 @ 11:45:35
URL: http://ljungblad.nu

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0