Lysande



Louise var som sagt hemma hos mig hela helgen!

Min kära Louise som har varit min käraste vän i ca 12 år, fastän vi bara träffats ca 2 gånger per år de senaste 10 åren. Vi är rätt bra.

Vi satt i min trädgård och ljuset föll så häftigt på hennes öga så det såg ut som om det lyste (om man har lite fantasi) så det var jag ju tvungen att ta ett kort på såklart!

Om ett par timmar ska jag och Hedvig, min 5åriga kusin, gå på Rio på Bio! (Ja, det rimmar! Det hade hon och jag väldigt roligt åt när vi kom på!)

Ge en kommentar
Postat av: Louise

Shit, 12 år?! Vi är ju hur bra som helst. Och det var lätt bästa helgen, längtar tillbaka! <3

2011-05-12 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0