Inspiration och julsagor

Hej igen alla fina. Nu var det länge sen jag skrev något igen.

Jag vet inte riktigt vad som hände. Jag tappade lusten och orken till att skriva något. För egentligen skriver jag ju mest för mig själv. Hade jag haft 1000 läsare hade jag kanske skrivit för dem, men så är ju inte riktigt fallet. Jag skriver för att få respons på saker jag gör och för att dela med mig av sånt jag tycker är viktigt.

Jag har inte gjort mycket senaste tiden. Eller, jag har gjort mycket grafiska jobb, men väldigt lite fotografiska. Jag hoppas få lust att börja med det igen. Jag vill göra ett riktigt fotoprojekt, med något tema, men kan inte komma på något bra..

I brist på foton får ni nöja er med det grafiska. Här är en affisch jag gjort åt Charlies Teater i Skara som ska spela denna pjäs i vinter, och jag ska faktiskt vara med. Ska bli så roligt!


Ge en kommentar

Kommentera inlägget här så är du söt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0